Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпроси за покупка на 156 facelift 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
    Това е форум за Алфа. Ако исках опел - има си форум там, щях да съм там.
    Вече и JTD M-Jet е стар мотор. Излезнаха новите на 1800bar, а се тестват и на 2200bar
    Не говорим за форуми или модели - а това че двигателя се ползва и продава доста успешно.И не винаги повечето пиксели правят снимката по-добра!
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
      Valter, скив тука - http://casaauto.cars.bg/u524766
      Само отвътре е лифт, но мисля, че е добра .... на снимки
      Тая...кеш за 4000....може и да се спазари
      Найстина добре изглежда!
      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

      Comment


      • #18
        Именно - на вид е много добре и ако технически няма болежки за умиргане, сякаш е оферта
        Чак започнах да се замислям....
        sigpic

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
          Valter, скив тука - http://casaauto.cars.bg/u524766
          Само отвътре е лифт, но мисля, че е добра .... на снимки
          Кукличка. Ако двигателя е зле, го сменям за 1000 лева и си я ръчкам.
          "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
          К.М.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
            Valter, скив тука - http://casaauto.cars.bg/u524766
            Само отвътре е лифт, но мисля, че е добра .... на снимки
            Добре изглежда. Закачи и комп за да се изненадаш за киломерите само щото 100% не са 137 000. Че и с теглич даже
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #21
              Естествено, че ще я закача, ако изобщо отида да я гледам или тръгна да я купувам, НО ми е по-интересно, как ги разбираш, че не са на реални километри, само по снимки в обява?
              Четох на още няколко места, че ги смяташ километрите по снимки - ако ти покажа мойта кола ще познаеш ли на колко километра е?
              sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                Естествено, че ще я закача, ако изобщо отида да я гледам или тръгна да я купувам, НО ми е по-интересно, как ги разбираш, че не са на реални километри, само по снимки в обява?
                Четох на още няколко места, че ги смяташ километрите по снимки - ако ти покажа мойта кола ще познаеш ли на колко километра е?
                Много добър въпрос....
                Ма ти ко разбираш от Алфи...... Той колегата е най-разбиращия тук....

                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                Пазарен трик, бих казал. 159 JTD 8 и 10V не съм виждал и не знам да има

                ---------- Post added at 06:59 ---------- Previous post was at 06:46 ----------


                Приготви си и парички за обслужване, гуми ... и евентуално за маркуча от турбото на 16V (над 200лв. за нов, СТАР НЕ ВЗИМАЙ, силиконов или метален не слагай)
                И що да не слага други маркучи?
                sigpic
                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                147 JTDm 140-Малката манекенка
                GT- JTDm 150

                Comment


                • #23
                  ...
                  Last edited by pooh; d.m.y г., 11:48.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщение
                    156 ФЛ не се управлява по кан-шина. Има вътрешна CAN шина по която си комуникират модулите помежду си, но само с Examiner ili aparatura ot wisok klas стигаш до нея. С Вальо Симеонов (Милано моторс) сме си играли с нея. Иначе за диагностика - както и на другите - ISO, без изход от CAN защото няма Body компютър (като на 147, 159)




                    Да бе к'во им на металните маркучи (егати израза).
                    Щото ако е нещо важно да ги махам, че цялата кола е в такива. А и гумите какво са по-различни при фейслифта.
                    Маркуча на турбото до интеркулера трябва да е гъвкав и да се раздува и да омекотява натоварванията в/у интеркулера да го кажемПробвал съм и двата варианта - сега съм с оригинален маркуч и колата пее, А като дам газ маркучът става почти два пъти по дебел и като отпусна газта спада плавно налягането към кулера, а не с удар един вид както е при металните тръби.
                    Колкото до гумите - просто новият внос е почти винаги с галоши или напукани
                    Last edited by NightRider; d.m.y г., 23:33. Основание: уточнение
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                      Маркуча на турбото до интеркулера трябва да е гъвкав и да се раздува и да омекотява натоварванията в/у интеркулера да го кажемПробвал съм и двата варианта - сега съм с оригинален маркуч и колата пее, А като дам газ маркучът става почти два пъти по дебел и като отпусна газта спада плавно налягането към кулера, а не с удар един вид както е при металните тръби.
                      Колкото до гумите - просто новият внос е почти винаги с галоши или напукани
                      Тва е пълна глупост, маркуча ставал 2-пъти по-дебел.
                      Не мога да преценя дали металната тръба е по-добра от маркуча, но поне съм на 99% че тръбата няма да се спука.
                      На маркуча след кулера, над акумулатора, фабрично има една декоративна гума увита около маркуча. Та миналата зима ми се пукнал маркуча някъде под тази гума и аз се чудя що колата няма мощност в ниските и без да е настъпвам пропушва.....
                      А и цената за едно парче гума (оригинална) ми се струва прекалено скъпа.

                      Новата кола ми се случи с предни гуми 10-ти набор със 7мм. грайфер..... Късмет.
                      sigpic
                      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                      147 JTDm 140-Малката манекенка
                      GT- JTDm 150

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                        Тва е пълна глупост, маркуча ставал 2-пъти по-дебел.
                        Не мога да преценя дали металната тръба е по-добра от маркуча, но поне съм на 99% че тръбата няма да се спука.
                        На маркуча след кулера, над акумулатора, фабрично има една декоративна гума увита около маркуча. Та миналата зима ми се пукнал маркуча някъде под тази гума и аз се чудя що колата няма мощност в ниските и без да е настъпвам пропушва.....
                        А и цената за едно парче гума (оригинална) ми се струва прекалено скъпа.

                        Новата кола ми се случи с предни гуми 10-ти набор със 7мм. грайфер..... Късмет.
                        1. Не съм казал 2 пъти, а почти два пъти.
                        2. Ела и легни под колата ми за да ти докажа
                        3. Металната тръба наистина няма да се спука, но ти явно не си разбрал каква е целта на този маркуч, а по-подробно не ми се пише - Така се получават плавни натоварвания на кулера и плавно разтоварване
                        4. Този маркуч обира и вибрациите м/у двигателя и кулера.
                        5. Фабрично той се поставя леко усукан - сам се сети защо
                        6. стига толкова

                        За маркуча след интеркулера няма какво да говоря - макс. 2.2 бара от абс. 0. Тези декоративни гуми са да го пазят от протъркване, а се пръска защото старее и вътре има и масло все пак. Той също така обира вибрации, но неговата роля е съвсем друга, направата му също и затова е 3 пъти по евтин
                        Колкото за новите гуми - 147 и аз я купих с гуми от началото на тази година, но за да я купя тази съм разгледал над 30 "перфектни" кофтори, някои от които с перфектни грайфери, но гумите бяха от 2007г., 2008г. А това не е перфектна гума, а висяла някъде кола
                        Last edited by NightRider; d.m.y г., 08:46. Основание: допълнение
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                          Пазарен трик, бих казал. 159 JTD 8 и 10V не съм виждал и не знам да има

                          ---------- Post added at 06:59 ---------- Previous post was at 06:46 ----------
                          Колега правиш се на компетентен ама леко олекваш -
                          8v на 159 ако не знаеш че има май да бегаш при опелите
                          http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/14243.html
                          AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от vlalov Покажи съобщение
                            Колега правиш се на компетентен ама леко олекваш -
                            8v на 159 ако не знаеш че има май да бегаш при опелите
                            http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/14243.html
                            Казах, че не съм виждал и не знам да има. Благодаря за инфото. Сега видях, че и Милано моторс даже я оферират, но не са сложили дори цена. Явно кризата ги е налегнала здраво за да върнат стар (за мен) двигател и да свалят цените по този начин.
                            Вече са JTDM новият комън рейл. Даже имат JTDM - 1956см3 - 170к.с. А 1.7 ТВI звучат доста добре
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                              Казах, че не съм виждал и не знам да има. Благодаря за инфото. Сега видях, че и Милано моторс даже я оферират, но не са сложили дори цена. Явно кризата ги е налегнала здраво за да върнат стар (за мен) двигател и да свалят цените по този начин.
                              Вече са JTDM новият комън рейл. Даже имат JTDM - 1956см3 - 170к.с. А 1.7 ТВI звучат доста добре
                              Не че ги разбирам нещата, ама и този 120hp на 159 e JTDM
                              sigpic
                              SCUDERIA ITALIA
                              BMW 5-er
                              BMW 7-er
                              Fiat GP

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от fnt Покажи съобщение
                                Не че ги разбирам нещата, ама и този 120hp на 159 e JTDM
                                да де- вече с налягане на горивото до 1450bar, а не 1350bar e eдното
                                Last edited by NightRider; d.m.y г., 11:17. Основание: уточнение
                                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                                156 1.8TS 16V (01.2001)
                                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                                0879369082

                                Comment

                                Working...
                                X